Aurtengo urtarriletik ekainera bitartean, Bilboko Portuko trafikoa +% 3 hazi da iazko aldi berarekin alderatuta. Trafikoa 16,6 milioi tona izan da, hau da, 450.000 tona gehiago.
Bere izaeraren arabera, ontziratu gabeko salgai likidoak +% 3 eta karga lehorra +% 2 hazten dira. Karga lehorraren barruan, ontziratu gabeko produktu solidoek (+% 14,5) bultzatzen dute hazkundea. Edukiontzietako salgaiak, TEU kopuruan, +% 1 hazi dira, eta ibilgailuetako merkantzian gora egiten jarraitzen du, +% 2 igo da UTI kopuruan (garraio-unitate intermodala); karga konbentzionala, berriz, batez ere siderurgikoek, % -6,5 jaitsi da.
Salgaiei dagokienez, gasolioa, gas naturala, soja-babak, zerealak, bioerregaiak, mineralak, ikatza eta kokea, gasolina eta makineria hazi dira gehien. Era berean, fruten eta barazkien trafikoa % 17 handitu denez, reefer (hotz-edukiontziak) % 29 handitu da. Jaitsierak, batez ere, fuel-olioa, petrolio gordina, produktu kimikoak eta produktu siderurgikoak dira.
Ontziratzeko portura sartu diren garraio berezien kopuruari dagokionez,% 22 igo dira.
Halaber, ontzien / geldialdien kopurua % 5.4 handitu da, eta haien tamaina % 8,5 hazi da GTetan (Gross Tonnage, ontzien tonaje gordina, haien edukiera jakiteko). Guztira, mota eta tamaina guztietako 1.361 itsasontzik geldialdia egin dute.
Merkatuei dagokienez, Estatu Batuak, Errusia, Brasil, Erresuma Batua eta Mexiko
dira nagusi. Bilboko Portuko trafikoaren % 40 Europa atlantikoko herrialdeekin egindako esportazioei eta inportazioei dagokie, % 19 Ipar Amerika atlantikoarekin, % 8 Hego Amerika atlantikoarekin, % 8 Afrika Atlantikoarekin, % 6 Asia Pazifikoarekin eta % 6 Asia Indiakoarekin. Datu horiek berresten dute Bilbao xede anitzeko portua dela, bai distantzia laburrerako, bai ozeanoz haraindiko trafikorako.
Bestalde, 95.908 bidaiari izan dira, iazko ekainera arte baino % 13 gehiago. Hazi egin dira bai ferryko bidaiariak (+% 18), bai gurutzaontzietakoak (+% 9). Aurten, Erresuma Baturako eta Irlandarako 77 ferryk geldialdia egin dute, eta 34 gurutzaontzi.