Neguko geldialdiaren ondoren, Bilboko portua eta Ingalaterra hegoaldeko Portsmouth astean bitan lotzen duen Brittany Ferries-en linea erregularrak bere osotasunean jardungo du apirilaren 1etik aurrera Galizia-rekin, konpainiaren ontzirik modernoenetako, erosoenetako eta iraunkorrenetako batekin.
2020ko abenduan inauguratu zen Galizia E-FLEXER motako ontzi bat da, 1.050 bidaiarirentzako eta 2.714 metro linealeko bidaiari-ibilgailu eta kamioientzako edukiera duen ferry-gurutzaontzia. Ontzi hori ahalik eta eraginkorrena izateko prestatuta dago: alde batetik, bere krosko luze eta mehearen diseinuari esker, errendimendu hidrodinamiko handia eskaintzen du; beste alde batetik, kroskoa estaltzen duen silikonazko geruzari esker, marruskadura murrizten du eta, hala, uretatik igarotzea arintzen du eta erregai-kontsumoa murrizten du.
Galiziaren diseinuan bidaiaren erosotasuna ere kontuan hartu da, izen hori duen lurrari omenaldia egiten dion itsasontzi batean bidaia-esperientzia paregabea eskaintzeko. Galiziako kulturan eta paisaietan oinarritzen dira ontzi horrentzat bakarrik eta bereziki diseinatutako dekorazioa eta artelanak.
Berritasun gisa, Brittany Ferries konpainiak Bilbo, Erresuma Batua eta Irlanda artean egiten dituen ibilbideetan, Espainiako tripulazioa izango dute denboraldi honetan, joan den udan Christophe Mathieu Bretainiako ontzi-enpresa zuzendari nagusiak iragarri zuen bezala. Joan den otsailean egin zen hautaketa-prozesuaren eta bandera frantsesa duen ontzi batean nabigatzeko izapide burokratikoen ondoren, tripulazio berria pixkanaka sartuko da.
Brittany Ferries eta Bilboko Portua
1973an sortu zen Brittany Ferries, Britainia Handiko nekazariek beren produktuak beren mugetatik haratago eramateko egindako ahaleginaren ondorioz, eta 2011n hasi zen Bilboko Portuan zerbitzua ematen. Ordutik,
erreferentziako ontzi-enpresa bihurtu da Bilbo eta Erresuma Batua eta Irlanda artean karga eta bidaiariak garraiatzeko, hiru ibilbide eta astean sei geldi eskaintzen baititu.
Astean bitan Bilbo eta Portsmouth portua Erresuma Batuko hegoaldean lotzen duen Galizia ferry-gurutzaontziaz gain, konpainiak Bilbo eta Irlandako Rosslare portua astean bitan lotzen ditu, Salamancari esker. Ontzi hori Frantziako ontzi-enpresaren GNLk propultsatutako lehen ontzia da, eta munduko eraginkorrenetakoa, diseinuan eta eraikuntzan aplikatutako berrikuntzei esker.
Galiziak Gas natural likidotua ez erabiltzeak bereizten ditu bi ontziak, baina hori kenduta, Salamancak bere bikiarekin partekatzen ditu karbono-aztarna murrizteko eraginkortasunaren arloko berrikuntza guztiak, hala nola kroskoaren diseinua edo silikonazko pintura, marruskadura murrizteko, eta, ondorioz, erregai-kontsumoa.
Halaber, MN Pelican ontziak, lagundu gabeko 100 zama-ibilgailurentzako eta 8 gidarirentzako lekua duenak, karga-zerbitzua eskaintzen du Bilbo eta Poole artean, Erresuma Batuan, astean bi aldiz.